عمده فعالیت پزشک متخصین زیبایی ایجاد فعالیت بر روی اعضای صورت و اندام های بدن می باشد. این افراد پس از گذران دوره عمومی پزشکی، می بایست دوره های جداگانه ای را در زمینه زیبایی پوست و سایر اندام ها را نیز  بگذرانند.  امروزه کلینیک های زیبایی فراوانی در سطح شهر موجود می باشد که برخی از آنها متاسفانه دارای تخصص نبوده و تنها به صورت تجربی اقدام به فعالیت هایی در حوزه زیبایی و پوست می نمایند. در این مطلب بهترین دکتر زیبایی یزد را به شما معرفی میکنیم.

  نکته حائز اهمیت این است که و باید امور مربوط به زیبایی خود را به دست این اشخاص سپرد. بلکه بهترین راه این است که با مراجعه به پزشکان متخصص و اطمینان از نحوه کار آنان، اقدامات خود را در زمینه زیبایی انجام داد.

دکتر زیبایی یزد

1. دکتر حسین حجت

ایشان تخصص خود را در سال ۱۳۵۸ و فوق تخصص خود را در سال ۱۳۶۲ دریافت نمودند و هم اکنون در زمینه جراحی‌های زیبایی زیر مشغول خدمت رسانی به مراجعین خود هستند.
✓ جراحی زیبایی اولیه بینی
✓ جراحی بینی ترمیمی
✓ جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
✓ جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)
✓ لیفت صورت و گردن و …

2. دکتر محمد جلیلی منش

ایشان تخصص خود را در سال ۱۳۷۸ و فوق تخصص خود را در سال ۱۳۸۵ دریافت نمودند و هم اکنون استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می‌باشند.

تزریق ژل به پلک بیمار

3. دکتر ابوالفضل فاتحی میبدی

4. دکتر جاوید مازار اتابکی

تزریق ژل به پیشانی بیمار

5. دکتر محمد دهستانی

6. دکتر محمد علی پایدار

ایشان پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۹۱ و تخصص خود را در سال ۱۳۹۶ دریافت نمودند و هم اکنون در شهر یزد مشغول خدمت رسانی به مراجعین خود هستند.

لیزر اکنه در کلینیک زیبایی

7. دکتر هادی صالحی نیا

8. دکتر سید علی موسوی

دکتر سید علی موسوی در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ‌التحصیل شدند. ایشان علاوه بر تعداد زیاد جراحی موفق عمل بینی، در زمینه جراحی تیروئید و آندوسکوپی باز کردن مجاری اشکی مهارت ویژه‌ای دارند و بیش از ۲۰ هزار جراحی موفق در کارنامه خود با موفقیت به ثبت رساندند. مطب دکتر موسوی مجهز به آخرین تکنولوژی پزشکی گوش و حلق و بینی شامل یونیت های معاینه ومیکروسکوپ و اندوسکوپ معاینه گوش و بینی و حنجره می‌باشد.

تزریق ژل به لب بیمار

9. دکتر سید محسن فانی

دکتر فانی متولد ۱۳۴۷ هستند که در سال ۱۳۶۵ در رشته پزشکی پذیرفته شده و سال ۱۳۷۶ در رشته تخصصی گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن ادامه تحصیل دادند و این دوران را با موفقیت به اتمام رساندند. ایشان در سال ۱۳۸۰ با قبولی در آزمون بورد تخصصی فارغ‌التحصیل شدند. دکتر فانی تاکنون عمل‌های زیبایی زیادی را با موفقیت انجام دادند و در حال حاضر یکی از جراحان باتجربه و متخصص یزد می‌باشند.

10. دکتر سعید عتیقه چی

ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دوره تخصص خود را در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمونده‌اند.

تزریق ژل به گونه بیمار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *